SLOYCA Koszulki Magnum Gold (80x120mm) 100 szt..
Inis (edycja polska)
Klany opuściły Irlandię i udały się na poszukiwanie nowych ziem. Po długiej wędrówce trafiły na nowy ląd. Teraz muszą zadecydować, kto zostanie władcą wszystkich plemion.
Inis – przenieś się do świata celtyckich mitów!
Klany opuściły Irlandię i udały się na poszukiwanie nowych ziem. Po długiej wędrówce trafiły na nowy ląd. Teraz muszą zadecydować, kto zostanie władcą wszystkich plemion.
Każdy z graczy jest pretendentem do tytułu Wielkiego Króla, a wygraną można osiągnąć na trzy różne sposoby:
Przywództwo – zostań wodzem przynajmniej sześciu obcych klanów.
Ziemia – bądź obecny na co najmniej sześciu terytoriach.
Religia – zaznacz swoją obecność na ziemiach, gdzie znajduje się co najmniej sześć miejsc kultu.
Wygrana nie przyjdzie łatwo – będziecie musieli blefować, starannie dobierać karty, przewidywać ruchy pozostałych graczy i kombinować. Wykorzystajcie pieśni bardów i wiedzę druidów. Grając w Inis, nieraz będziecie musieli walczyć, ale pamiętajcie, że eliminacja przeciwników nie przyniesie wam zwycięstwa. Mądry władca musi wszak umieć dogadać się z przywódcami innych klanów, a także bacznie przyglądać się ich ruchom! Trzy ścieżki do zwycięstwa sprawiają, że rozgrywka jest nieprzewidywalna i każdy z uczestników musi naprawdę uważać na zagrania pozostałych.
W Inis wykorzystacie trzy rodzaje kart. Karty Akcji dobieracie w fazie Zgromadzenia i używacie ich, żeby rekrutować klany lub budować cytadele oraz miejsca kultu. Karty Przewagi przypadają tym, którzy kontrolują określone tereny i pozwalają np. przemieścić klan lub uniknąć ataku. Z czasem zdobędziecie też karty eposu. Każda z nich odnosi się bezpośrednio do celtyckiej mitologii. Oko Balora, Morrígan, Szał bitewny, Ostrzeżenie Cathbada, Przybytek Cernunnosa, Opowieść o Cúchulainie oraz wiele innych spowodują, że wasze klany będą zdolne do bohaterskich czynów, co w konsekwencji pomoże wam pokonać przeciwników.
Inis zachwyci was doskonałym oddaniem klimatu celtyckich legend. Nastrojowe ilustracje, misternie wykonane figurki oraz unikalny sposób prowadzenia rozgrywki sprawiają, że naprawdę poczujecie atmosferę tamtych mitów.
dostępny jest 1 dodatek.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Wydawca: Portal Games
Projektant: Christian Martinez
Pasujące koszulki:
magnum gold (67 szt.)
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 16 kafli Terenu
- 18 budynków: 9 Miejsc Kultu, 9 Cytadel (w tym 1 stolica)
- 67 kart: 30 kart Eposu,17 kart Akcji,16 kart Przewagi i 4 karty pomocy
- 17 żetonów i znaczników
- 48 figurek klanów
Akcesoria i dodatki
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
DC Multiverse Miniature Game: Justice League (edycja angielska)
EXIT: Gra tajemnic - Stacja badawcza
Root: Talia Banitów i Partyzantów
Terra Mystica: Big Box (edycja angielska)
World of Tanks: gra figurkowa - StuG III G
Doctor Who: Time of the Daleks (Updated Edition)
Kartografowie: Herosi + minidodatek umiejętności 2.
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Szarlatani z Pasikurowic: Szeptuchy
Catan - Miasta i Rycerze (nowa edycja)
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: