SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Eldritch Horror Przedwieczna Groza GALAKTA

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

Opis produktu:

Nadchodzi koniec świata!



Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy!



Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1-8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham.

Wydanie polskie.



Zawartość pudełka:
1 Plansza
1 Almanach
1 Instrukcja
12 Arkuszy Badaczy
4 Arkusze Przedwiecznych
51 Kart Mitów
16 Kart Tajemnic
36 Kart Spotkań Obszarowych
32 Karty Spotkań Badawczych
24 Karty Spotkań w Innych Światach
18 Kart Spotkań Ekspedycyjnych
12 Kart Spotkań Specjalnych
40 Kart Zasobów
36 Kart Stanów
20 Kart Zaklęć
14 Kart Artefaktów
4 Karty Schematu
78 Żetonów Zdrowia i Poczytalności
43 Żetony Potworów
36 Żetonów Wskazówek
30 Żetonów Ulepszeń
20 Żetonów Biletów
20 Żetonów Plugastwa
9 Żetonów Bram
4 Żetony Pogłosek
1 Żeton Aktywnej Ekspedycji
1 Żeton Zagłady
1 Żeton Omenu
1 Żeton Głównego Badacza
1 Żeton Tajemnicy
4 Kości
12 Plastikowych Podstawek



Liczba graczy: 1 - 8 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry:ok. 180 minut.





S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 10 latków,  Gry dla 11 latków,  Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 1 osoba,  2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
Gry: kooperacyjne,  przygodowe
Producent: GALAKTA
Wymiary opakowania: 290x290

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Zrzęda Alexander Alexander  Gry / Zabawki 48,67 zł
Dodaj do koszyka
Gra Brzdęk! Katakumby! Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 179,95 zł
Dodaj do koszyka
Gra Memory Wielkanoc Kangur Kangur  Gry / Zabawki 18,06 zł
Dodaj do koszyka
Gra Ale Pary Wielkanoc Alexander Alexander  Gry / Zabawki 10,00 zł
Dodaj do koszyka
Gra Kalambury dla dzieci Wielkanoc Kangur Kangur  Gry / Zabawki 17,81 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Eldritch Horror Przedwieczna Groza

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.6/5 ( 29 ocen )
  • 5
    23
  • 4
    2
  • 3
    3
  • 2
    0
  • 1
    1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Palcem po Planszy

ilość recenzji:12

26-05-2020 15:55

Gry z serii Arkham Files darzę niesamowitą sympatią ze względu na klimat jaki w trakcie rozgrywki wylewa się z planszy i samych kart przygód jakie mogą nas spotkać w trakcie podróży, a do tego dochodzi świetna współpraca i przeżywanie tej grozy jaka nas w świecie Lovecrafta spotyka. Dziś przedstawię wam Eldritch Horror, w której ponownie wcielamy się w badaczy znanych z Horror w Arkham, Posiadłość Szaleństwa, Horror w Arkham LCG itp. mimo faktu, że w tych wszystkich grach możemy spotkać dokładnie tych samych badaczy, odwiedzić te same miejsca, mają w sobie to coś co mimo tej powtarzalności jest jednocześnie unikatowe i niespotykane. W grze ponownie przyjdzie nam stoczyć śmiertelnie przerażająca walkę z wielkimi Przedwiecznymi, ale też z innymi obrzydliwymi kreaturami, które będą wydostawać się do naszego świata poprzez otwarte bramy, które lepiej jak najszybciej zamknąć, dla naszego i reszty świata dobra. Rozgrywka ponownie jest podzielona na trzy fazy, w których to będziemy wykonywać przeróżnie aktywności zależności od aktualnie rozgrywanej fazy:
Faza Akcji:
Tutaj mamy możliwość podróżować po świecie, ale też przygotowywać się do podróży w celu zakupienia biletu, który da nam możliwość poruszenia się jeszcze o jedno pole.
Zakupić potrzebne badaczowi przedmioty, które pomogą w walce z przedwiecznym złem. Takowe możemy zakupić w mieście, w których aktualnie nie przebywa żaden potwór i owy ekwipunek rozkładamy na planszy w sektorze Rezerwy i płacimy koszt widoczny na karcie.
Odpoczynek, w których to leczmy rany, ale również uspokajamy naszą psychikę i odzyskujemy punkt poczytalności. Gra daje nam opcję wymianę z innym badaczem, gdy ten znajduję się na tym samym polu i na koniec przychodzi czas na akcję specjalną i tutaj wchodzi w grę unikatowa zdolność badacza lub wyposażenia które posiadamy.
Faza Spotkań:
Tutaj aż tak dużego wyboru nie mamy, ponieważ mamy do wyboru tylko Spotkanie z obszaru na którym się znajdujemy, albo spotkanie z żetonem, który spotkamy na swoim polu.
Faza Mitów:
I na koniec faza mitów, czyli ciągniemy kartę Mitów, czytamy jakie nieszczęście tym razem spotyka świat i naszych badaczy.

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?

Radek

ilość recenzji:1

31-12-2020 18:08

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

To nasza pierwsza planszówka kooperacyjna i po kilku pierwszych partiach, mogę zdecydowanie powiedzieć, że gra warta polecenia. Klimat gry, dodatkowe opisy i cała mechanika sprawia, że każdy może wczuć się w swoją postać, tak by skutecznie rozwikłać zagadki i powstrzymać przedwiecznego.

Jeśli chodzi o wykonanie, to pierwszym co się rzuca w oczy jest OGROMNA plansza, już sama wielkość robi wrażenie. Karty, żetony i kartoniki są dobrej jakości, jednak polecam od razu kupić koszulki na karty.

Wygrana nie jest łatwa i nawet najlepsza strategia gry może spalić na panewce przez kilka nietrafionych rzutów kośćmi. Jednak cały klimat rozgrywki jest tak fenomenalny, że tuż po przegranej chce się grać od nowa by pokonać przedwiecznego.

Gra zdecydowanie godna polecenia!

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?

Krzychu

ilość recenzji:3

1-12-2020 22:37

Rewelacyjna gra kooperacyjna z klimatem. Jedna z moich ulubionych planszówek. Losowość i współpraca z pozostałymi graczami to spory atut. Mechanika gry przeciwko grze idealnie sie sprawdza. Duża regrywalność, którą można jeszcze poszerzyć o liczne dodatki. Oprawa graficzna i wykonanie bardzo ładne. Wygrana nie jest łatwa i trzeba się liczyć z tym, że często rozgrywka potoczy się nie po naszej myśli, a to sprawia jeszcze więcej frajdy i z każdą porażką chce się zagrać jeszcze raz, by w końcu uratować świat ???? Nie jest to jednak gra dla wszystkich, ponieważ już samo rozkładanie jest czasochłonne (im więcej dodatków, tym więcej czasu trzeba poświęcić) , a sama rozgrywka to co najmniej kilka godzin. Jednak dla planszówkowych wyjadaczy zdecydowanie obowiązkowa pozycja.

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 7-03-2018 13:29

Jedna z najlepszych gier fabularnych i najprawdopodobniej najlepsza gra tematyczna nawiązująca do prozy H. P. Lovecrafta to Eldritch Horror. Tym razem pominę mechanikę i przebieg tej kooperacyjnej gry, a skupię się na atmosferze, ponieważ ona jest przyczyną i skutkiem posiadania lub pożądania tego produktu.

Gra polega na walce z pradawnym złem w rozmaitej postaci, które spotykamy na całym świecie, a które otwierając portale pomiędzy wymiarami pragnie opanować Ziemię. Nasi śmiałkowie podróżują zatem i zamykają owe tajemnicze bramy, niszczą i usuwają zło, pojedynkują się z wrogimi zastępami obcych istot i służącymi im ludźmi, którzy przeszli na niewłaściwą stronę.

Niewątpliwie uwagę graczy zwraca niesamowita oprawa wizualna, to fabuła i grafiki tworzą atmosferę końca świata i ścigania się z postępującą Apokalipsą. Rozpoczynając od okładki pudełka, bawiąc się na wielkiej wzorowanej na starą mapę planszy gry, która przedstawia kontynenty, a na kwintesencji, czyli sercu Eldritch Horror ? kartach kończąc. Wydawca ? Galakta, przyzwyczaił już graczy, że oferuje produkty najwyższej jakości, bazujące na interesującej historii i artystycznym wykonaniu, ale nie można ukryć ? nie należące do tanich.

Ilustracje są tajemnicze, magiczne, często mroczne. Pokazują zdeterminowanych wybrańców, którzy podjęli się szaleńczej misji uratowania ginącej planety, ale również szarlatanów i kultystów ? toczących boje po różnych stronach barykady, a magia fabuły zaklęta jest w skarbach, znaleziskach, pradawnych artefaktach i reliktach różnych okresów historycznych, które posiadają tajemnicze bractwa, loże, stowarzyszenia. Można doszukiwać się nawiązań do baśni, legend, mitów, podań, bajek, literatury pięknej ? w zależności od motywu, gra czerpie ze wszystkich przejawów kultury, gdzie pojawiają się magiczne moce.

W trakcie naszej wędrówki uczymy się zaklęć, są one dobre i złe zarazem, ponieważ każdy krok w nieznane ma swoją okrutną cenę, którą kiedyś zapłacimy. Uroki, rytuały, inkantacje ukazują magów i czarnoksiężników rzucających zaklęcia lub ich ofiary, których ciało i umysł się zmieniają. Oglądamy walkę z kapryśną naturą pogody, z otaczającym świat mrokiem nocy, gdzie ukrywają się dziwne postaci ulegające samo-podpaleniu, wyzwalające wyładowania energetyczne lub anomalia przyrody, nierzadko powodujące deformacje ciała.

http://mlodygiercownik.pl/2016/04/19/recenzja-gry-planszowej-eldritch-horror/

Czy recenzja była pomocna?