Opis produktu:
Witajcie w spustoszonej AustraliiDzień, w którym zdesperowany rząd Australii sprzedał większość pustynnego interioru megakorporacji Cerbero, okazał się początkiem końca.
Na kontynencie powstały laboratoria, które mackami korytarzy oraz piecami reaktorów sięgnęły w głąb skorupy ziemskiej, a siły porządkowe firmy efektywnie zastąpiły zawodową armię i policję.
Nad krajem rozpostarto parasol systemu antyrakietowego, który w założeniu miał chronić obywateli, lecz w praktyce służył obronie Cerbero przed potężnymi konkurentami.
Jednak gdy w kilku tajnych placówkach koncernu doszło do serii niewyjaśnionych eksplozji nuklearnych, cała misterna technologiczna konstrukcja, budowana latami przez Cerbero, rozsypała się niczym domek z kart - a wraz z nią przestała istnieć cywilizacja, jaką znaliśmy...
W Rycerzach Pustkowi 2-4 graczy wciela się w bohaterów postapokaliptycznego świata - wędrowców, którzy przemierzają bezdroża zniszczonej wojną i katastrofami ekologicznymi Australii, próbując przetrwać w nowym, niebezpiecznym świecie.
Każdy gracz zdobywa Reputację poprzez wykonywanie zleceń, a także stawianie czoła śmiercionośnym wrogom i zdradliwej pogodzie, by wypełnić jedną z 5 zróżnicowanych misji stanowiących oś fabularną gry i odnieść ostateczne zwycięstwo.
Wraz z przyjaciółmi wybierz jedną z 13 postaci, zatankuj pojazd, przygotuj broń i ruszaj na pustkowia, by przeżyć najniebezpieczniejszą przygodę swojego życia. Zarządzaj stale wyczerpującymi się zasobami, eksploruj zmieniającą się planszę, wymieniaj się zdobycznym sprzętem i ścieraj z dziwacznymi mieszkańcami Australii oraz z własną słabością, aby zasłużyć na miano prawdziwego rycerza pustkowi!
Wydanie polskie.
Zawartość pudełka:
Plansza złożona z heksagonalnych kafelków (1 kafelek centralny planszy (5-heksowy), 32 kafelki planszy (1-heksowe))
1 kafelek misji (1-heksowy)
6 części ramki
13 arkuszy rycerzy
13 znaczników rycerzy
2 znaczniki zakał pustkowi
4 panele graczy w 4 kolorach (bursztynowy, czerwony, niebieski, żółty), na które składają się: 4 wskaźniki paliwa w pasujących kolorach, 4 wskaźniki radiacji w pasujących kolorach, 8 plastikowych łączników)
8 znaczników amunicji w 4 kolorach (bursztynowy, czerwony, niebieski, żółty)
8 znaczników zdrowia w 4 kolorach (bursztynowy, czerwony, niebieski, żółty)
1 arkusz pomocy
117 innych żetonów i znaczników
110 dużych kart, w tym: 44 karty pustkowi, 27 kart zleceń, 10 kart walki po 5 w 2 taliach (czerwona, niebieska), 3 karty zasięgu, 26 kart farta
110 małych kart, w tym: 46 zielonych kart sprzętu, 25 żółtych kart sprzętu, 14 czerwonych kart sprzętu, 13 niebieskich kart sprzętu, w tym 1 niebieska karta pojazdu, 12 kart pojazdów
6 kości 10-ściennych
5 plastikowych podstawek
Instrukcja
Książka misji
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 16 lat
Czas gry: ok. 240 minut
Szczegóły | |
Dział: | Gry / Zabawki |
Producent: | Rebel |
Wiek: | >15 |
Ilość graczy: | 2 osoby , 3-4 osoby |