Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W jaki nowy sposób Duchy Wyspy mogą przegnać najeźdźców ze swej świętej ziemi? Muszą urosnąć, zmienić się i odnaleźć nowe ścieżki - jeśli pozostaną takie same, umrą, a Wyspa z nimi! Wydobądź naturalny chaos i pozwól, i broń wyspy Kłem, Pazurem jak i dzika gęstwiną! Przywołuj drapieżniki z serca wyspy, zmieniaj ziemie w dzikie ostępy, zsyłaj na najeźdźców choroby i odwracaj ich serca i umysły od siebie nawzajem. Więcej duchów odpowiada na wezwanie, ale najeźdźcy podwoją wysiłki. Czy możesz zatrzymać ich na czas?
ZAWARTOŚĆ
... i talię kart wydarzeń, które ożywiają wyspę, najeźdźcy, Dahan i zwierzęta działające na własną rękę.