Nasza cena: 139,97zł
Menu
Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie!
Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema!

W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia:
Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
Wreszcie sam Projekt Golem, który postawi przed graczami nie lada wyzwanie - będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt Golem dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania.

Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu Golem, z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią.

Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?
Dane szczegółowe
Autorzy: Matúš Kotry
Języki: polski
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Rebel
Wiek: 8-11 lat, 12-14 lat, 15-99 lat