Top 10
Nasza cena:
79,47zł
Oprawa: | Pudełko kartonowe |
Kod kreskowy: | 5902650615250 |
Oceń produkt: | 0 |
Dostępność: |
wysyłamy w 48h
|
Za ten zakup otrzymasz: | 795 pkt. |
Menu
10 powodów, żeby powiedzieć coś głupiego!
Współpraca, kreatywność i dobra zabawa to Twoje ulubione elementy gier planszowych? Zbierz znajomych i spróbujcie swoich sił w Top 10 - niebanalną grę skojarzeń, w której będziecie mogli puścić wodze fantazji, dążąc do wspólnej wygranej.
Waszym celem jest przetrwać 5 rund. Aby to osiągnąć, musicie sprawnie wymyślać hasła, odzwierciedlające Wasze miejsca w szeregu!
Na czym to polega?
Aby rozpocząć grę, należy wybrać osobę, która będzie kapitanem, i rozdać graczom losowe karty z numerami od 1 do 10. Nie pokazujcie ich nikomu!
Kapitan czyta pozostałym wylosowaną zajawkę. Może to być na przykład: "Wymyśl imię dla psa od nierobiącego na nikim wrażenia do naprawdę przerażającego".
Teraz czas na kreatywną zabawę! Numery graczy wskazują, w którym miejscu między jednym a drugim kryterium ma znaleźć się ich odpowiedź. Każdy musi odpowiedzieć na zajawkę hasłem, które jego zdaniem odzwierciedla to miejsce.
Kiedy każdy poda swoje hasło, kapitan będzie próbował ułożyć odpowiedzi w kolejności rosnącej. To co, które imię brzmi bardziej groźnie? "Lassie", "Godzilla" czy jednak "Freddy Krueger"? ;)
Za każdą pomyłkę kapitan przerzuca jeden żeton jednorożca do strefy dwójki. Gdy żetony się skończą, drużyna przegrywa. Ale wystarczy, że pod koniec 5. rundy zostanie Wam choć jeden jednorożec, a możecie się cieszyć zwycięstwem.
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 4-9
Współpraca, kreatywność i dobra zabawa to Twoje ulubione elementy gier planszowych? Zbierz znajomych i spróbujcie swoich sił w Top 10 - niebanalną grę skojarzeń, w której będziecie mogli puścić wodze fantazji, dążąc do wspólnej wygranej.
Waszym celem jest przetrwać 5 rund. Aby to osiągnąć, musicie sprawnie wymyślać hasła, odzwierciedlające Wasze miejsca w szeregu!
Na czym to polega?
Aby rozpocząć grę, należy wybrać osobę, która będzie kapitanem, i rozdać graczom losowe karty z numerami od 1 do 10. Nie pokazujcie ich nikomu!
Kapitan czyta pozostałym wylosowaną zajawkę. Może to być na przykład: "Wymyśl imię dla psa od nierobiącego na nikim wrażenia do naprawdę przerażającego".
Teraz czas na kreatywną zabawę! Numery graczy wskazują, w którym miejscu między jednym a drugim kryterium ma znaleźć się ich odpowiedź. Każdy musi odpowiedzieć na zajawkę hasłem, które jego zdaniem odzwierciedla to miejsce.
Kiedy każdy poda swoje hasło, kapitan będzie próbował ułożyć odpowiedzi w kolejności rosnącej. To co, które imię brzmi bardziej groźnie? "Lassie", "Godzilla" czy jednak "Freddy Krueger"? ;)
Za każdą pomyłkę kapitan przerzuca jeden żeton jednorożca do strefy dwójki. Gdy żetony się skończą, drużyna przegrywa. Ale wystarczy, że pod koniec 5. rundy zostanie Wam choć jeden jednorożec, a możecie się cieszyć zwycięstwem.
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 4-9
Dane szczegółowe
Języki: | polski |
Oprawa: | Pudełko kartonowe |
Rok wydania: | 2021 |
Wydawnictwo: | Rebel |
Wiek: | 15-99 lat |