W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.
Res Arcana: Lux et Tenebrae to rozszerzenie zawierające:
- 4 enklawy mocy
- 12 artefaktów
- 4 magów
- 4 monumenty
- 2 magiczne przedmioty.
Ponadto wraz z tym dodatkiem pojawia się możliwość rozgrywki 5-osobowej i nowe zasady, które pozwalają lepiej skalować grę. Rozszerzenie wprowadza również dwa nowe elementy do wykorzystania w pojedynkach z pozostałymi magami: zwoje oraz demony.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 30-60 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Thomas Lehmann
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 4 new Places of Power
- 12 artifacts
- 4 mages
- 4 monuments
- 2 magic items
- five players extension
- scaling rules for fewer players
- two additional new things: scrolls and demons
Akcesoria i dodatki
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
A Feast for Odin: The Norwegians
Znak Starszych Bogów – Omeny Głębin
Scythe: Najeźdźcy z dalekich krain
Everdell: Drewniane Wieczne Drzewo
Horror w Arkham LCG: Dziedzictwo Dunwich
Star Wars: Shatterpoint - Macie tam coś, czego chcę - Moff Gideo (przedsprzedaż)
Star Wars: Shatterpoint - Macie tam coś, czego chcę - Moff Gideo (przedsprzedaż)
Trails of Tucana: Ferry (edycja angielska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Choose Cthulhu 2: W górach szaleństwa - gra paragrafowa
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: