Small World (edycja polska)
Small World to gra strategiczna , w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie...
Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.
Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli.
Co znajdziesz w Small World:
- przepiękne ilustracje utrzymane w bajecznym klimacie fantasy
- najwyższą jakość wydania, będącą wizytówką Days of Wonder
- czytelne, przystępnie wyjaśnione i zilustrowane zasady gry
- warianty rozgrywki dopasowane do 2, 3, 4 lub 5 graczy (zmienna wielkość planszy)
- 20 specjalnych mocy, co w kombinacji z 14 rasami daje 280 możliwości tworzenia własnej cywilizacji
- dynamiczną, płynną rozgrywkę bez przestojów i długiego oczekiwania na swoją kolejkę
- losowy dobór nowych cywilizacji, które spowoduje, że każda partia będzie inna od poprzedniej
Cywilizacje pojawiające się w grze składają się zawsze z dwóch elementów - rasy (np. Elfy) i zdolności specjalnej (np. Waleczne). Zarówno zdolności jak i rasy są bardzo zróżnicowane, a w grze możesz pokierować m.in. tak egzotycznymi cywilizacjami jak Bagienne Trolle, Żeglujący Czarodzieje, Handlujące Szkielety czy Latające Ghoule!
dostępne są dodatki.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 60-90 minut
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Philippe Keyaerts
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 2 dwustronne plansze (dla 2,3,4,5 graczy)
- 6 kart pomocy
- 15 żetonów ras (w tym 1 pusty)
- 168 żetonów ras
- 18 żetonów zapomnianych plemion
- 21 żetonów specjalnych mocy (w tym 1 pusty)
- 35 żetonów specjalnych (leża, fortece, góry, smok, itp.)
- 109 żetonów punktów zwycięstwa
- 1 kostka posiłków
- znacznik rundy
- zasady gry
- numer Days of Wonder Online Access
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Firefly: Misbehavin (edycja angielska)
Disneys Villainous (edycja polska)
Disney Sorcerer's Arena: Epic Alliances Core Set (edycja angielska)
Beyond the Sun (edycja polska)
Tsukuyumi - Organizer – Sentinels
Dominant Species: Władcy Oceanu
Final Girl: Legenda Nawiedzonego dworu
Imperial Struggle (edycja polska)
Firefly: 10th Anniversary Collector's Edition (edycja angielska)
Zamki Burgundii: Edycja Specjalna (edycja polska Gamefound + SG - Royal pledge SUNDROP)
Zamki Burgundii: Edycja Specjalna (edycja polska Gamefound + SG - Royal pledge SUNDROP)
Viticulture Essential Edition (edycja polska)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Kartografowie: Herosi + minidodatek umiejętności 2.
Carcassonne: Opactwo i Burmistrz (druga edycja polska)
Small World: Zestaw dodatków 1 - Nie bój nic + W pajęczej sieci
Small World: Zestaw dodatków 1 - Nie bój nic + W pajęczej sieci
SLOYCA Koszulki Standard CCG (63,5x88mm) 100 szt.
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: