Diuna: Podręcznik Podstawowy – Przygody w Imperium

Podręcznik główny Diuna: Przygody w Imperium to ponad 330 bogato ilustrowanych stron w formacie A4, w twardej oprawie. Zawiera kompletny zestaw zasad do gry w realiach opisanych w Kronikach Diuny Franka Herberta

205,95 

Dostępność: Mała 

Wysyłka: W ciągu 24h

Opis i zawartość

Diuna: Przygody w Imperium to gra fabularna, która zabierze cię w daleką przyszłość, poza wszystko co jesteś sobie w stanie wyobrazić.

Podręcznik główny to ponad 330 bogato ilustrowanych stron w formacie A4, w twardej oprawie. Zawiera kompletny zestaw zasad do gry w realiach opisanych w Kronikach Diuny Franka Herberta.

Imperium – skomplikowana maszyneria oparta na feudalnej polityce, spowita systemem wzajemnych powiązań, nierozwiązanych waśni i niezapomnianych krzywd. Wielkie rody prowadzą ciągnące się latami intrygi by powiększać swoje wpływy, a ostrze wbite w plecy może zmienić los milionów. Stwórz swój ród, znajdź swoje miejsce we wszechświecie, lub odbuduj starożytne dziedzictwo i walcz o tron imperialny.

Zabierz swoich bohaterów w podróż przez świat opisany przez Franka Herberta i jego arcydzieło literatury SF. Zjednocz pod swoim sztandarem niesławnych mentatów, Mistrzów Miecza z Ginaza, szpiegów, przebiegłych doradców, siostry Bene Gesserit lub zamieszkujących niegościnną pustynie Fremenów, wszystko dla chwały rodu.

Kimkolwiek zdecydujesz się zostać pamiętaj, że ten kto kontroluje przyprawę, kontroluje wszechświat.

Zapraszamy na stronę wydawcy gdzie pobierzesz darmowe akcesoria do gry:

Diuna – Karta bohatera i Karta rodu
Diuna – Karty Bohatera i Rodu – digital – edytowalne
Diuna – Znak Czerwia – broszura startowa

Zawartość podręcznika Diuna Przygody w Imperium:
  • Wszystko co potrzebujesz do stworzenia własnych opowieści o agentach rodów na pustynnej Arrakis.
  • Nowy, poprawiony system 2D20, zaadoptowany na potrzeby uniwersum Diuny, zawiera zasady tworzenia nowych rodów i tryb stratega pozwalający na zarządzanie siatką agentów.
  • Bogaty opis Imperium i zamieszkujących je społeczeństw i frakcji. W co wierzą mieszkańcy znanego wszechświata, ich technologia, historia i kultura.
  • Przewodnik dla poczatkujących i doświadczonych mistrzów gry, jak prowadzić sesję w klimacie Diuny, jak tworzyć kampanie skupione na intrygach i przygodach dla grup elitarnych agentów rodowych.
  • Przygodę Żniwiarze Diuny będąca szybkim wprowadzeniem w realia Arrakis.

Specyfikacja

  • O Grze
  • Język Polski
  • Pozostałe
  • Wydawca Alis.Games