Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Horror w Arkham: Powrót Szlaku do Carcosy GALAKTA

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wiedziałem, że Król w Żółci rozpostarł już swe złachmanione szaty i tylko w Bogu nasza nadzieja.
- Robert W. Chambers, Żółty Znak



Kiedy kurtyna opadła, mieliście nadzieję, że to koniec Waszych problemów z Królem w Żółci. Gdy ta przeklęta sztuka po raz pierwszy dotarła do Arkham, towarzyszyły jej dziwne zaginięcia, urojenia, samobójstwa i fala obłędu. Podczas ośmiu wyjątkowych scenariuszy Szlaku do Carcosy, drugiego cyklu Horroru w Arkham: Gry Karcianej, droga ku odpowiedziom powiodła Was przez morze do lśniących świateł Paryża i pośród mgieł Carcosy doprowadziła do tronu samego Hastura. To, co zobaczyliście, wystawiło na próbę Wasze przekonania, zasiało zwątpienie w Waszych umysłach i popchnęło Was na skraj obłędu. Teraz jednak szaleństwo Króla w Żółci powraca do Arkham na bis...



Cały świat jest sceną
Podczas odkrywania tajemnic cyklu Szlak do Carcosy dokładnie przeanalizowaliście historię przeklętej sztuki, a czytając między wierszami, odkryliście upiorny spisek mający związek z ostatnim przedstawieniem. Teraz w Powrocie Szlaku do Carcosy możecie powrócić na deski Teatru Warda i stać się świadkami triumfu Nigela Engrama i jego lojalnego zespołu. Jednak kiedy ponownie przeżywacie koszmar przeszłości, którą obiecaliście sobie zostawić daleko z tyłu, odkrywacie, że nie wszystko jest takie, jak zapamiętaliście. Za kulisami pojawiły się nie wiadomo skąd dodatkowe pomieszczenia, a po korytarzach krążą nowi goście, tacy jak La Comtesse (Powrót Szlaku do Carcosy, 20), których nazwisk nigdy nie słyszałeś. Być może ktoś z nich skrywa klucz do zrozumienia tego, co Wam się przydarzyło?



Będziecie musieli przeprowadzić kolejne śledztwo i odkryć jak najwięcej dowodów, jeśli chcecie rozwiązać zagadkę Króla w Żółci i - co ważniejsze - udowodnić, że Wasze podejrzenia nie są tylko bredzeniem szaleńca. Istotnym źródłem informacji mogą okazać się uczestnicy przyjęcia dla obsady sztuki, jednak niewielu z nich jest skłonnych rozmawiać o tym szaleństwie w miejscu publicznym. Jeśli podczas rozmowy obecny jest inny Gość przyjęcia (Powrót Szlaku do Carcosy, 26), nie będziecie mogli zadawać żadnych pytań Gapiom, chyba że przekupicie go, aby zostawił Was na kilka minut samych.

Powrót Szlaku do Carcosy to nie tylko udział w kolejnym wystawieniu sztuki i wystawnym przyjęciu znanych z dużego rozszerzenia Szlak do Carcosy - karty scenariusza i spotkań z Powrotu Szlaku do Carcosy pozwolą na ponowne przeżycie całej kampanii Szlak do Carcosy w odmienionej formie. Na przykład jeśli nie uda Wam się zachować pozorów poczytalności, może się okazać, że powrócicie do Przytułku Arkham nie jako odwiedzający, a jako pacjenci. Tym razem głęboko pod powierzchnią zostały zakopane jeszcze mroczniejsze sekrety i to do Was będzie należało ich odkrycie... jeśli tylko się odważycie. Podczas gdy Nieopisywalna przysięga dostarczała Wam dwóch możliwych wersji tego, co możecie napotkać w piwnicy, pod postacią aktów Najcięższe przypadki (w. I) (Nieopisywalna przysięga, 164) oraz Najcięższe przypadki (w. II)(Nieopisywalna przysięga, 165), Powrót do nieopisywalnej przysięgi zwiększa strach przed nieznanym poprzez wprowadzenie trzeciej i czwartej wersji Aktu 2. Nie wiadomo, co czyha zamknięte pośród ciemności, trzymane w głębokiej tajemnicy nawet przed ogarniętymi szaleństwem umysłami pacjentów przytułku. Co oni próbują ukryć?

Spojrzenie Hastura
Oprócz nowych kart podnoszących poziom trudności poszczególnych scenariuszy, Powrót Szlaku do Carcosy zawiera także wyjątkowe pudełko do przechowywania całej kampanii Szlak do Carcosy wraz ze specjalnymi separatorami dla każdego zestawu spotkań. Pośród 81 kart scenariuszy i 23 kart graczy odnajdziecie nigdy wcześniej nie widziane niebezpieczeństwa oraz skuteczniejsze narzędzia, aby się im przeciwstawić. Przykładowo Poszukiwacze będą mogli leczyć swoje udręczone umysły potencjalnie trzykrotnie skuteczniejszym Logicznym rozumowaniem (Powrót Szlaku do Carcosy, 3). Strażnicy zaś łatwiej rozwiążą swoje problemy dzięki ulepszonej karcie Colt kaliber .32 (Powrót Szlaku do Carcosy, 1), którą mogą cofnąć na swoją rękę za jedynie 1 żeton zasobu, dzięki czemu praktycznie nigdy nie pozostaną nieuzbrojeni.



Ponadto dzięki zawartej w tym rozszerzeniu liście osiągnięć możecie dodatkowo zmodyfikować Waszą kampanię, podejmując się jeszcze większych wyzwań. Przykładowo osiągnięcie Szlak nie istniej, wykorzystujące znaną ze Szlaku do Carcosy mechanikę Przekonań i Wątpliwości, wymaga od graczy wygrania kampanii z ośmioma Wątpliwościami, zaś osiągnięcie Szlak naprawdę istnieje z 8 Przekonaniami. Jednak jeśli postanowicie zaprzeczyć wszelkiej prawdzie poza Waszą własną, możecie podjąć się realizacji osiągnięcia Szlak należy do mnie, które polega na wygraniu kampanii, posiadając łącznie mniej niż 2 Wątpliwości i Przekonania. Podczas Waszej podróży wielu będzie próbowało Was zniechęcić, czy to dla Waszego, czy ich własnego dobra, jednak tylko Wy sami jesteście w stanie ocenić, co jest rzeczywistością, a co szaleństwem. Czy powinniście zaufać własnym zmysłom? A może Wasze śledztwo w tej tajemniczej i makabrycznej sprawie w końcu wypchnęło Wasz umysł poza granicę obłędu?

Bis! Bis!
Bez względu na to, jak bardzo chcecie zapomnieć o Waszych przeżyciach związanych z Carcosą, nie uciekniecie od tego, czego byliście świadkami. Król po raz kolejny przygotowuje się do odzyskania władzy, nie macie więc innego wyboru, jak zdobyć bilet na sztukę i doświadczyć opowieści, która zainspirowała umysły tak wielu oddanych wyznawców. Przywdziejcie eleganckie ubrania lub poszarpane łachmany i przygotujcie się na drugą podróż do Zaginionej Carcosy!

Wiek: 14+
Liczba graczy: 1-2 graczy

UWAGA!
To nie jest samodzielny produkt.
Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Horror w Arkham gra karciana.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Horror w Arkham: Powrót Szlaku do Carcosy

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1