Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu (Zestaw Mitów) GALAKTA

Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Mieliście naprawdę prosty plan - odkryć losy czwórki zaginionych ludzi ,którzy zniknęli w czasie balu charytatywnego organizowanego przez Loże Srebrnego Świtu.
Jednak rzeczywistość zweryfikowała szybko ten plan. Stawiając was na każdym kroku z kosmiczną prawdą której świadomość już zawsze będzie was prześladować.
Po tym co zobaczyliście na Opuszczonej Wyspie wasza wiara w rzeczywistość
została zmiażdżona ogromem tego co znaleźliście.
Niczym duchy które spotkaliście na cmentarzu czujecie że błądzicie zagubieni gdzieś pomiędzy znanym wam światem a czymś czego nie możecie sobie nawet wyobrazić.
Czy to już szaleństwo? Czy świat był taki zawsze a wy byliście ślepi na jego prawdziwą naturę?



VII - Rydwan
Wojna się rozpoczęła czy tego chcesz czy nie. I wszyscy zadrżą przed legionami piekła. Poddaj się ciemności lub giń w męczarniach.

W skutek wydarzeń których świadkami byliście w Zjednoczeniu i zwątpieniu Arkham zostało ogarnięte przez mrok. Miasto coraz bardziej przypomina ruinę. Sama materia rzeczywistości rozdziera się wypełniając ulice nieziemskimi dźwiękami fletni. Czujecie że coś się zbliża.Coś czego nie da się ogarnąć umysłem.

Kłęby mgły rozciagają się nad rzeką. Cokolwiek pod jej osłoną zeszło z lasów nie jest czymś z czym można walczyć ludzkimi siłami. Rozsądni obywatele miasta zamknęli szczelnie okna i zabarykadowali drzwi próbując przeczekać te dziwne zjawiska. Jak wiecie nigdy nie należeliście do grona rozsądnych obywateli.



Walcząc z ciemnością W szponach chaosu, zagłada nie nadchodzi w standardowym tempie. Tym razem w lokalizacjach zaczynają pojawiać się pęknięcia,oznaczane żetonami zasobów. Gdy w jednej lokalizacji pojawi się ich dostatecznie duża liczba łączą się i powstaje rozdarcie. Zostają wtedy na daną lokalizacje dodane żetony zagłady,i wpływają na dalsze rozprzestrzenianie się pęknięć otwierając kolejne dziury w naszej rzeczywistości.

Jako badacze macie za zadanie zapobiec rozdarciom poprzez usuwanie pęknięć, które je powodują, jednak można tego dokonać jedynie poprzez aktywowanie niebezpiecznych akcji ze zdolności każdej z lokalizacji. Przykładowo we wspomnianym French Hill należy odrzucić kartę z ręki, aby przesunąć pęknięcie z lokalizacji na aktualny akt. Jeśli nie uda Wam się utrzymać kontroli nad pęknięciami, wasze zadanie może okazać się zbyt przytłaczające i Arkham opanuje szaleństwo. Nie możecie pozwolić, żeby do tego doszło.

W Szponach chaosu - Wezwijcie posiłki!


Kiedy rzeczywistość wokoło zaczyna pękać i walić się większość ludności Arkham zamknęła się w domu i zabarykadowała drzwi. Jednak nie jesteście sami, znajda się bowiem ludzie odważni bądź szaleni na tyle by stanąć z wami ramię w ramię by ocalić miasto.Doświadczony Strażnik może wezwać Wsparcie agencji (W szponach chaosu, 274). Posiadając wyższą wartość zdrowia i poczytalności niż jakikolwiek inny Sprzymierzeniec Strażników, ten dzielny kompan będzie chronił nie tylko Waszego badacza, ale cały zespół, ponieważ może przyjmować obrażenia lub punkty przerażenia za dowolnego badacza w jego lokalizacji. Oprócz używania członków agencji jako ludzkiej tarczy możecie także wykorzystać ich zdolności. Zadając im obrażenia, możesz zranić pobliskiego wroga, a zadając im punkty przerażenia, możesz szybko odkryć wskazówkę.



Jeśli wcielisz się w rolę Leo Andersona (Zapomniana era, 1) i wykorzystasz swą Inspirującą obecność (Blada Maska, 228) dla swoich sprzymierzeńców z dołączonym Zaufanym (Zapomniana era, 19), możesz stać się niemal niepowstrzymany ,każdy wróg musiałby być szalony, aby próbować się przeciwstawić.

Podczas gdy Strażnicy wręcz szukają sytuacji, gdzie mogą wykorzystać całą swoją siłę, Mistycy preferują podejście wymagające większej wprawy. Ze wsparciem Dayany Esperence (W szponach chaosu, 279), Mistycy mogą gromadzić swoje wydarzenia z cechą Zaklęcia, takie jak ulepszone Zaprzeczenie istnienia (W szponach chaosu, 280), i czekać na odpowiedni moment, kiedy będą mogli je rzucić przy pomocy tej Wiedźmy. W ten sposób są one chronione przed odrzuceniem, jako że Dayana może ponownie wykorzystać je w Twoim imieniu.

Kiedy z każdej strony napiera zło powinniście trzymać się razem,jednak rzeczywistość pękająca w różnych częściach miasta może was zmusić do działania w grupach. Jednak jest ktoś kto poczuje się wtedy jak ryba w wodzie.Jeśli wcielicie się w rolę zahartowanego Ocalałego, zyskacie dostęp do nowego wydarzenia Próby ognia (W szponach chaosu, 281), które pozwala Wam wybrać jedną z Waszych umiejętności, której wartość bazowa do końca tury będzie wynosić 5. Teraz możecie wcielić się w dowolną rolę i w decydującej turze pomóc Waszej drużynie - czy to przez odkrycie żetonów wskazówek z lokalizacji z wysoką wartością zasłony, czy zadanie ostatecznego ciosu szczególnie nieprzyjemnemu wrogowi.



Nie sposób przewidzieć jak się to wszystko potoczy dalej. Czujecie że zbliżacie się niebezpiecznie do granic możliwości swoich śmiertelnych ciał i umysłów. Jesteście w końcu tylko ludźmi....Ale nie możecie się zatrzymać. Tylko wy możecie rzucić światło na te wszystkie straszliwe wydarzenia.Nie możecie zawieść miasta i jego ludzi, jesteście ich ostatnią nadzieją.

W szponach chaosu - Niełatwy obowiązek


Byłoby łatwiej zwyczajnie uciec. Zatkać uszy na krzyki. Zamknąć oczy na koszmar.
Udawać że was to nie dotyczy. Ale Arkham stacza się coraz bardziej w otchłań szaleństwa i tylko wy możecie uchronić je przed losem jaki je będzie czekał jeśli zawiedziecie. Zatrzymajcie rozpadanie się rzeczywistości i ratujcie Arkham przed koszmarem który czai się za tymi pęknięciami.

Wiek: 12+
Liczba graczy: 2

UWAGA!
To nie jest samodzielny produkt.
Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Horror w Arkham gra karciana.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu (Zestaw Mitów), Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1