Gra Horror w Arkham: Śmiertelna Głębia Nocy GALAKTA

Rozszerzenie do trzeciej edycji

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Kate Winthrop przycisnęła mocniej do szyi kołnierz swojego długiego płaszcza, aby ochronić się przed przeszywającym chłodem wilgotnej, jesiennej nocy. Tuż obok z piskiem opon przejechał długi czarny samochód, ścigany przez policyjny radiowóz. Starając się trzymać jak najdalej od panującego chaosu, Kate przysunęła się bliżej żelaznej poręczy mostu unoszącego się nad rzeką Miskatonic.

Czytała w gazetach o niedawnym gwałtownym wzroście liczby brutalnych przestępstw i narastającym napięciu na terenie całego miasta. Kate zauważyła, że im dłuższe stawały się noce, tym głębsza ciemność spowijała Arkham, a urządzenia badawcze w jej laboratorium na Uniwersytecie Miskatonic reagowały na jakieś dziwne oddziaływanie, którego nie potrafiła dostrzec.

Nadciągało coś strasznego.



W rozszerzeniu Śmiertelna głębia nocy badacze zagłębiają się w zakątki Arkham, których lepiej nie oglądać w świetle dnia. Organizacje przestępcze umacniają swoją silną pozycję w mieście, tajemne kulty pracują dla swego mrocznego pana, niebo rozświetla obcy księżyc, a niepoznawalne koszmary czają się w ciemnościach. To rozszerzenie zawiera dwa zupełnie nowe scenariusze, nowe spotkania dla każdej lokalizacji w Arkham, nowe potwory i anomalie oraz czterech nowych badaczy, którzy stawią czoła przeciwnościom uzbrojeni w nowe zaklęcia, przedmioty i sprzymierzeńców.

Strzały w ciemności
Historia gangów w Arkham jest długa, a zgoda pomiędzy O`Bannionami i Sheldonami zawsze wisiała na włosku. Podczas niezwykle upalnego lata 1926 roku pewna mroczna siła wywołuje pomiędzy nimi krwawy konflikt.



W nowym scenariuszu Strzały w ciemności badacze spróbują doprowadzić do pokoju między dwoma gangami walczącymi na ulicach Arkham. Będziecie musieli stawić czoła siłom O`Bannionów i Sheldonów, jednocześnie starając się rozwiązać szerzącą się nienaturalną agresję, przez którą przywódcy gangów gotowi są rozerwać na strzępy swoich rywali, a nawet swoje miasto. Być może będziecie mieć nawet okazję opowiedzieć się za jedną ze stron i zakończyć ten konflikt raz na zawsze, zapewniając jednej z grup zwycięstwo.

Jednak dlaczego gangi skaczą sobie do gardeł? W Arkham nic nie jest takie jak się wydaje, a w niektóre mistyczne intrygi najlepiej w ogóle się nie zagłębiać. Czy będziecie w stanie poznać głęboko ukrytą tajemnicę wojny gangów i zmienić jej przebieg?

Zbieg
Śmiertelna głębia nocy wprowadza również czterech nowych badaczy, których możecie wykorzystać, aby stawić czoła okropnościom Arkham.

Ślizg zawsze starał się podejmować decyzje, które napełniłyby jego matkę dumą, ale szczęście nigdy nie trwało dla niego zbyt długo. Zawsze coś szło nie tak i wydawało się, że każdy kolejny wybór pozostawiał mu jeszcze mniej opcji, niż miał wcześniej. Kiedy zachorowała jego matka, mało opcji szybko zamieniło się w brak opcji. Aby zapłacić za szpitalne rachunki, napadł na bank i trafił do więzienia. Tam Ślizg zobaczył, jak źle mogą się potoczyć sprawy: jego kolega z celi wygłaszał przemowy na temat Przedwiecznych, nabazgrał na ścianach dziesiątki tajemniczych wiadomości, po czym stanął w płomieniach. Kiedy Ślizg wrócił na ulicę, znalazł inny sposób, aby matka była z niego dumna. Składając kwiaty na jej grobie, przysiągł robić wszystko, co w jego mocy, aby uchronić świat przed pradawnym złem.



Ślizg O`Toole rozpozna okazję, gdy tylko ją zobaczy. Nawet będąc na dnie, potrafi znaleźć wewnętrzną siłę, by przekroczyć swoje granice i zmierzyć się z okropnościami atakującymi Arkham. Łącząc w sobie cechy ocalałego i łotra, Ślizg może wzmocnić jedną ze swoich umiejętności za każdym razem, kiedy podczas testu umiejętności wyrzuci wynik 1. Ponieważ jego limit wzmocnień wynosi zero, jest to jedyny sposób, aby Ślizg mógł ulepszyć swoje umiejętności właśnie poprzez wzmocnienie. Jest to darmowa akcja, która może pomóc temu byłemu skazańcowi, gdy tylko spotka go pech. Jednak szczęście i odwaga to nie jedyne narzędzia, jakimi dysponuje Ślizg.

O`Toole jest ekspertem w wymykaniu się kłopotom. Zaczyna grę z kartą Zbieg, która pozwala mu uwolnić się ze zwarcia i wyczerpać wszystkie nie-potężne potwory w zamian za otrzymanie 1 punktu przerażenia. Pozwala to Ślizgowi badać ulice Arkham, unikając nadprzyrodzonych okropności wyłaniających się z każdego zakątka, i wślizgiwać się w miejsca, w które inni badacze nie odważą się wejść.

Kiedy wybieracie Ślizga jako badacza, musicie wybrać jedną z dwóch jego specjalnych kart, co pozwoli Wam określić Wasz styl gry.

Nóż sprężynowy zwiększa zagrożenie ze strony byłego skazańca, pozwalając mu zadać jedno obrażenie potworowi, gdy tylko uwolni się ze zwarcia z nim. Chociaż Ślizga niekoniecznie można uznać za dobrego wojownika, zdecydowanie jest on ekspertem w uciekaniu bez szwanku, a jego nóż sprężynowy zapewnia mu kolejny poziom ochrony przed wdzierającą ciemnością.



Jeśli chcecie grać Ślizgiem nieco mniej agresywnie, być może będziecie chcieli skorzystać z jego Lepkich rączek, które dają Wam szansę na zyskanie jednego przedmiotu z wystawy po wykonaniu akcji dobrania zasobów. Dzięki wysokiej wartości spostrzegawczości Ślizg bardzo często może skorzystać z większości elementów znajdujących się na wystawie. Oczywiście, Ślizg może także utknąć w stanie Poszukiwany. Stan ten uniemożliwia posiadanie jakichkolwiek talentów z cechą Reputacja i potencjalnie może prowadzić do zadarcia z prawem, czego Ślizg chce uniknąć za wszelką cenę. Jednak czy Ślizg jest skłonny stawić czoła swoim lękom, jeśli oznacza to uratowanie świata przed nadchodzącą ciemnością? Jacy inni badacze zechcą stawić czoła ciemności i ochronić świat przed pradawnym złem?

Przetrwajcie noc
Śmiertelna głębia nocy jest zimna i nieznana. Tam, gdzie ożywają najgłębsze sekrety Arkham, gangi zwalczają się nawzajem, a krew płynie ulicami tego pięknego miasta. Czy śledczy z Arkham Horror mogą rozwikłać tajemnicę, zanim świat zostanie pochłonięty przez szaleństwo? Być może udało Wam się przeżyć koszmar trzeciej edycji Horroru w Arkham, ale noc dopiero nadciąga... a wraz z nią wszystkie jej koszmary.

Liczba graczy: 1-6 graczy
Wiek: +14 lat
Czas gry: ok. 2-3 h
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Horror w Arkham: Śmiertelna Głębia Nocy, Rozszerzenie do trzeciej edycji

5/5 ( 1 ocena )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0