Wampir: Maskarada - Dziedzictwo

Dostępność: dostępna
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 349,90 zł 349.90
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawca: Galakta
Kod produktu: 11858

Opis

Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?

Carpe Noctem.

Wampir: Maskarada - Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.

W ramach oferty przedsprzedażowej do każdego egzemplarza gry zostaje dołączony GRATIS pakiet resetujący! Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów.
 
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo - Pakiet resetujący zawiera elementy niezbędne do ponownego rozegrania całej historii, wystarczy wymienić wszelkie zmodyfikowane postacie w talii, przywrócić talię kronik do jej początkowego stanu i przygotować się na ponowne przeżycie całej unikalnej kampanii 700 lat ludzkiej i wampirzej historii!
 
Zawartość pudełka:
  • główna plansza
  • plansze teatrów wojny
  • podstawowe postacie
  • spiski klanów
  • postacie kronik
  • przywódcy klanów
  • karty zobowiązań
  • pomoce graczy
  • punktacja kronik
  • spiski teatrów wojny
  • zasady teatrów wojny
  • misje podstawowe
  • misje kronik
  • podsumowanie rozdziałów
  • misja finałowa
  • środki
  • drewniane znaczniki krzyży Ankh
  • przysługi
  • znaczniki klanów
  • moralność klanu
  • polityka klanu
  • znacznik pierwszego gracza
  • wyczerpanie/letarg
  • znacznik rund
  • potęga / niesława (wartość 1)
  • potęga / niesława (wartość 3)
  • wojny sabatu
  • przynależność
  • tytuły dworskie
  • znacznik czasu
  • śledczy
  • schronienia graczy
  • arkusze graczy
  • księga kronik
  • talia kronik
  • talia badań
  • arkusze naklejek
  • koszulki na karty
  • instrukcja

Podstawowe informacje

Liczba graczy 2 - 4 osoby
Wiek 14+
Czas gry ok. 45 - 90 minut
Wydanie Polskie
Instrukcja Polska
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl