Great Western Trail (druga edycja)
Opis
Do drugiej edycji Great Western Trail pasują następujące koszulki:
- Standard USA (56x87mm) - 159 szt.
Drugie wydanie Great Western Trail to powrót na polski rynek kultowej gry strategicznej Alexandra Pfistera, wzbogaconej o nowe mechanizmy oraz elementy.
Ameryka XIX wieku jeszcze nigdy nie wyglądała tak imponująco. Gra będąca bestsellerem już w pierwszej edycji teraz stała się jeszcze lepsza!
Celem jest stworzenie jak najlepszego stada, które trzeba pielęgnować żeby zdobyć jak najbardziej wartościowe krowy by zagonić je na stację kolejową w Kansas City, a potem pociągami przetransportować do Nowego Jorku. Jeżeli będziesz sprawny, zarobisz pieniądze i zdobędziesz punkty zwycięstwa, które poprowadzą cie do zostania najlepszym ranczerem jako widział Dziki Zachód! Nie samymi krowami jednak da się odnieść zwycięstwo, trzeba jeszcze zatrudnić kowbojów, rzemieślników raz inżynierów, którzy pomocą szybciej osiągnąć cele: zdobyć krowy o najwyższej wartości hodowlane, zbudować budynki oferujące akcje korzystnie wpływające na biznes oraz poprowadzić pociąg do leżących dalej miast. Ogrom dostępnych strategii pozwala opracować wiele planów, których sprawne zrealizowanie poprowadzi cie szlakiem do zwycięstwa!
Co nowego w drugiej edycji Great Western Trail?
Odświeżona szata graficzna, Dwuwarstwowe plansze graczy, Wariant rozgrywki „Od cielaka do krowy”, Tryb dla jednego gracza.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza gry
- 4 dwuwarstwowe plansze graczy
- 165 kart projektów
- 42 żetony terenu
- 128 drewnianych elementów
- 36 żetonów dźwigni
- 16 żetonów zakładów produkcyjnych
- 10 żetonów wariantu jednoosobowego
- 1 plansza akcji
- 7 kafelków akcji
- 14 żetonów waz
- 62 żetony monet
- 16 kafelków punktacji
- 16 żetonów punktów
- 1 żeton gracza rozpoczynającego
- 4 żetony 100/200
- 1 instrukcja
Dane techniczne
Autor: | Alexander Pfister |
Wydawca: | Lacerta |
Liczba graczy: | 1 - 4 |
Czas gry: | 75 - 150 minut |
Wiek graczy: | 12+ |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.