Descent: Wędrówki w Mroku - Mgły Bilehall
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-5 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | ok. 90-120 minut |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Krainy Mgieł mają złą reputację w Terrinoth. Nikczemne kreatury oraz słudzy Waiqara Nieumarłego zamieszkują te tereny, kryjąc się w wiecznych mgłach. Poza potworami czającymi się w mrocznych zakamarkach, na bohaterów czyha też większe niebezpieczeństwo. Mówi się, że złowieszcze mgły osłabiają nawet najszlachetniejsze dusze, które odważyły się zapuścić na terytorium Krain Mgieł. Ostatnimi czasy pojawiły się nawet plotki o hordzie nieumarłych grasującej przy granicach. Te pogłoski zaprowadziły bohaterów prosto w samo serce ciemności tym ziem.
Mgły Bilehall to nowe rozszerzenie, w którym bohaterowie podzieleni na małe grupy będą musieli podróżować w ciemnościach i zmierzyć się z niebezpieczeństwem kryjącym się w gęstych mgłach. Dodatek oferuje jednoaktową kampanię i olbrzymie wsparcie dla mrocznego władcy, którego pula możliwości siania zamętu znacznie się poszerza dzięki dwunastu plastikowym figurkom, przedstawiającym ożywieńców, owadzich szwędaczy i niebezpieczne kościane maszkary i trzem nowym poplecznikom.
To jeszcze nie wszystko – w Mgłach Bilehall sama ziemia stanie się nieocenionym wsparciem dla mrocznego władcy – począwszy od nowych rodzajów terenu, a kończąc na starych murach i osuwającym się spod nóg bohaterów osypującym się terenie. Bohaterowie zaś wykorzystają karty nowego typu – karty spaczenia, oferujące zarówno dodatkową siłę, jak i nakładające na bohaterów różne klątwy.
UWAGA! Aby zagrać w ten dodatek musisz mieć podstawową wersję gry Descent: Wędrówki w mroku.
Warto zobaczyć: | |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Krzysztof Olszewski
Wspólnie z Rdzawymi Okowami domykające ciekawą kampanię.