Star Wars: Rebelia
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 14 lat |
Czas zabawy | powyżej 180 minut |
Autor | Corey Konieczka |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla średnio-zaawansowanych |
Opis
TRWA GALAKTYCZNA WOJNA DOMOWA…
Ostatnie szczątki Starej Republiki zniknęły, zaś Imperium wprowadziło w galaktyce rządy strachu. Nowa stacja bojowa, Gwiazda Śmierci, jest dość potężna, by stłumić każdy opór.
Mimo to jest jeszcze nadzieja. Garstka śmiałków postanowiła stawić czoła wrogowi. Ze swojej tajnej bazy rebelianci planują zadać Imperium decydujący cios i przywrócić wolność w galaktyce.
Gra planszowa Star Wars: Rebelia pozwala graczom odtworzyć emocjonujące starcie pomiędzy Sojuszem Rebeliantów a Imperium Galaktycznym. Obejmij kontrolę nad siłami Imperium i uwolnij ich potęgę militarną, aby odnaleźć bazę rebeliantów albo wywołaj Rebelię na szeroką skalę, opierając się na walce partyzanckiej i sabotażu.
Do zwycięstwa będziecie jednak potrzebowali czegoś więcej niż potężnej broni. Będziecie potrzebowali bohaterów! Te kultowe postaci mogą wyruszać na tajne misje, aby pomóc w realizacji celu przyświecającego ich stronnictwu albo mogą utrudniać działania rywali. Wyślij Luka Skywalkera na Dagobah, aby odbył tam szkolenie Jedi albo spraw, aby Darth Vader zastawił pułapkę, która uwięzi Hana Solo w karbonicie!
Czy Imperium uda się stłumić Rebelię jednym silnym ciosem? Los galaktyki jest w waszych rękach.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Do tej gry można dokupić koszulki na karty:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Michał Badura
Na razie grałem tylko na zasadach podstawowych. Gra zdecydowanie wciąga, jest taktyczna, może nawet strategiczna. Denerwuje mnie za to w niej czas rozgrywki. To naprawdę jest gra na cały dzień z kumplem. Może i czas się nie dłuży, ale czas niezbędny do rozegrania partii jest karygodny (około 6-8h). Świetna mechanicznie, patent z przypisywaniem liderów rządzi. Czekam już w sumie na dodatek, ale ciężko mi go sobie wyobrazić. Gra sprawia wrażenie zamkniętej całości, w której już ciężko gmerać.
Dawid Lisicki
Pozycja obowiązkowa dla każdego fana GW. 2 osobowa dość długa strategia, która przysparza wielu dyskusji już po rozgrywce, co chyba jest najlepszą reklamą.
SWINGLISH Mateusz Sochoń
Nie wiem czemu przedmówcy piszą, że 6-8h rozgrywki. Graliśmy w 4 osoby i uwinęliśmy się poniżej 4h odrobinę. Bardzo ciekawa asymetria, gdzie Rebelia i Imperium muszą przyjąć odmienne strategie, żeby wygrać. Wciąga i wymusza planowanie i dużo tajemniczości :D Jedyne co popsuło trochę sprawę to rzuty kośćmi, no ale... ameritrash :-)
Filip Nowakowski
Epicka gra w świecie SW...co ważne głównie tych jedynie słusznych ;). Mamy tu wszystko o czym marzą starmaniacy, kosmiczne bitwy, bohaterskie misje, złowrogich złoczyńców i szlachetnych bohaterów. Gra jest dość złożona, choć dla planszówkowych wyjadaczy nie powinna być wyzwaniem. Jeśli kochasz SW warto samemu powtórzyć (bądź zmienić) sagę.