Stella: Dixit Universe (edycja polska)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 3-6 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Projektant | Gérald Cattiaux, Jean-Louis Roubira |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Złożoność | dla początkujących |
Opis
Ruszaj zbierać światło gwiazd!
Poszukiwacze gwiazd! Wyruszcie w podróż po nieboskłonie i sprowadźcie do swojego świata nieco światła. Stella to gra rywalizacyjna osadzona w Uniwersum Dixita, w której gracze interpretują ilustracje pod kątem wspólnie wylosowanego hasła. Wybieraj te same grafiki, co inni, aby zwyciężyć! Podejmuj skalkulowane ryzyko, ale uważaj, bo zachłanność może się skończyć Twoim upadkiem w odmęty ciemności!
Na czym to polega?
Stella to gra skojarzeń i interpretacji.
Podczas każdej rundy gracze w tajemnicy łączą kilka kart z ilustracjami, które kojarzą im się z losowo wybraną kartą hasła. Jeśli uda Ci się wybrać te same karty co pozostali gracze, stworzysz iskrę zapewniającą punkty. Z każdym kolejnym skojarzeniem Twoja szansa na stworzenie większej liczby iskier wzrasta. Pamiętaj jednak, że chciwość nie popłaca – gracz, który będzie miał zbyt wiele skojarzeń, może zdobyć mniej punktów! Istotna jest także kolejność, w której wskazywane są karty, jeden malutki błąd i odpadasz z punktowania w tej rundzie!
Aby wygrać, musisz na koniec 4. rundy mieć więcej punktów iskry niż pozostali gracze.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Stella wyposażona jest w bogato ilustrowane karty, które pobudzają naszą wyobraźnię i sprzyjają wymyślaniu interesujących skojarzeń.
- Dzięki temu, że podczas rozgrywki staramy się przewidzieć tok myślenia pozostałych graczy, Stella sprzyja lepszemu poznawaniu się uczetsników.
- Stella należy do Uniwersum Dixita, a zawarte w niej karty mogą służyć do gry w Dixit i odwrotnie! Gra zawiera pełną talię 84 kart w identycznym formacie, z tym samym tyłem, co wszystkie tytuły z serii Dixit.
Zawartość pudełka: | Warto zobaczyć: |
|
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.