Nasza cena: 233,47zł
Menu
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Everdell (edycja polska)



Wyruszcie poza granice bezpiecznej doliny Everdell i zapuśćcie się w tajemnicze i niezbadane rejony, w których czeka na Was przygoda, jakiej jeszcze nie przeżyliście! Ruiny pradawnych budowli, nieznane stworzenia, nowe lądy… Zbierzcie zapasy i odwagę i ruszajcie w niezwykłą podróż przez Góry Strzeliste!

Na początku gry otrzymacie króliczego podróżnika, który będzie przemierzał szlak na planszy gór. To odważne stworzenie będzie zbierało dla Was fragmenty mapy, dzięki której zaplanujecie końcową wyprawę, i odkrywało nowe, nieznane lądy. Ze zmieniającymi się porami roku będziecie musieli stawić czoło wymagającym warunkom pogodowym, co nie pozostanie bez wpływu na Waszą strategię. Sprytnie korzystajcie ze zdolności nowych kart, aby historia, którą napiszecie, i wyprawa, na którą wyruszycie, zostały zapamiętane w Everdell po wsze czasy!

Dodatek Zimowy szczyt wprowadza między innymi:

  Karty pogody, zawierające ograniczenia, które będzie trzeba przezwyciężyć, by móc pójść dalej.
  Karty odkryć pełne nieznanych do tej pory zwierząt, lokacji, strategii i umiejętności.
  Wielkie zwierzęta, które nie tylko będą oddanymi pracownikami o nowych, ciekawych umiejętnościach, ale również będą mogły posłużyć za środek transportu, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Czym jest Everdell?

To dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. To również gra bardzo wielu możliwości, która zmienia się z każdą partią: na raz wykorzystujemy tylko niewielką część komponentów, a zmienne układy na planszy gwarantują stopniowe odkrywanie różnorodnych strategii.

Zawartość pudełka:

    33 karty odkryć
    12 kart pogody
    5 dużych stworzeń
    6 kafelków mapy Everdell
    24 kafelki mapy okolicy
    6 lisów
    żabi ambasador
    15 króliczych podróżników
    12 żetonów "3 punkty"
    6 siodeł
    plansza gór
    ZAWARTOŚĆ KOLEKCJONERSKA (9 kart odkryć, 3 duże stworzenia, 4 siodła, 18 nowych robotników, 3 żabich ambasadorów)

Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: 40-100 minut
POZOSTAŁE PRODUKTY TEGO AUTORA
Dane szczegółowe
Języki: polski
Oprawa: Pudełko kartonowe
Rok wydania: 2023
Wydawnictwo: Rebel
ISBN: 13+
Wiek:
  • 12-14 lat, 15-99 lat
  • 13+