Horror w Arkham LCG: W Szponach Chaosu [ENG]

Horror w Arkham LCG: W Szponach Chaosu [ENG]

  • Promocja
  • Dodatek do gry
  • Od 14 lat
  • 60 minut
  • Angielskie Angielskie
  • 1-4 graczy

Dodatek do AHC -  In The Clutches of Chaos W szponach chaosu zawiera VII scenariusz kampanii Przerwany Krąg. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg. Zestaw zawiera karty 273-312 z kampanii Przerwany Krąg. Do rozgrywki...

  • Rozmiar kart: Standard CCG
Producent:

Nasza cena:

75,00 zł
63,75 zł
-15%

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 60,00 zł

Wyświetl historię cen produktu

Opis produktu

Dodatek do AHC -  In The Clutches of Chaos

W szponach chaosu zawiera VII scenariusz kampanii Przerwany Krąg.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.

Zestaw zawiera karty 273-312 z kampanii Przerwany Krąg.

Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Przerwany Krąg.

Opis ze strony producenta w języku angielskim
In the Clutches of Chaos is the fifth Mythos Pack in The Circle Undone cycle for Arkham Horror: The Card Game.

After your fateful investigation in Union and Disillusion, the state of the city continues to decay. Breaches in reality begin to rip through the fabric of the Earth, and a faint melody of discordant pipes can be heard throughout the streets of Arkham. Frightened citizens have sealed themselves in their homes, yet you continue to patrol the streets, desperate for some solution to end the chaos.

In In the Clutches of Chaos, doom does not accrue at the usual rate. Instead, breaches are made at various locations, marked by resource tokens. When enough breaches have been made a single location, an incursion occurs. An incursion adds doom to its location and causes the breaches to spread, opening rifts in reality at connecting locations. Your goal is to prevent incursions by removing the breaches that cause them, but this can only be done by activating the action abilities on each location. If you do not maintain control over the breaches, you may soon find yourself overwhelmed with Arkham falling into madness. You cannot allow that to happen!

Ilość dostępna w magazynie: 3

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie niezbędnych plików cookies. Przycisk "Więcej informacji" przekieruje Cię bezpośrednio do naszego Regulaminu, gdzie możesz uzyskać dodatkowe informacje. Brak zgody wyłączy naszą stronę i przekieruje Cię do wyszukiwarki Google. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.