- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Gra Operacja Było Sobie Życie
- Producent: Winning Moves
- Waga: 0.9 kg
- Ean:5036905039475
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Gra Operacja Było Sobie Życie
Operacja Było sobie życie
Klasyczna gra zręcznościowa wraca w wyjątkowej wersji, w której gracz pomaga wyzdrowieć Mistrzowi bohaterowi kultowej kreskówki Było sobie życie. Ta gra to doskonały sposób na ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej podczas ekscytującej rozgrywki. Chwyć pesetę i sprawdź, czy uda Ci się zebrać wszystkie przedmioty bez uruchamiania brzęczyka!
Operacja Było sobie życie
Operacja Było sobie życie to wyjątkowe wydanie znanej na świecie gry Operacja. Mistrz podupadł na zdrowiu: jego ciało zaatakowały barterie chorobotwórcze, a poziom niektórych substancji i elementów w jego krwi skądinąd niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu niepokojąco wzrósł. Wraz z Porucznikiem P.S. i Kapitanem Piotrem, enzymami, krwinkami i innymi bohaterami pomóż Mistrzowi wyzdrowieć! Uważaj, żeby nie uruchomić brzęczyka, to może być naprawdę niebezpieczne! Nie daj się złapać, zbierz wszystkie 11 przedmiotów i wygraj!
Zasady gry Operacja Było sobie życie
Potasujcie karty Było sobie życie i umieśćcie je na stole, punktami do dołu. Grę zaczyna najmłodszy gracz. Następna jest osoba z jego lewej strony. Gracz rozpoczynający bierze pierwsza kartę z góry stosu i podąża za jej instrukcją. Jeśli karta jest kartą z punktami, pokazującą jeden z przedmiotów, zadaniem gracza jest wydobycie go za pomocą pęsety ze szczeliny tak, aby nie dotknąć krawędzi. Jeśli karta zawiera inne instrukcje, należy je wykonać. Jeśli udało Ci się wyjąć przedmiot bez uruchomienia alarmu, zatrzymaj przedmiot i kartę z punktami. Będą potrzebne na koniec gry, żeby podliczyć punkty. Twoja kolejka kończy się. Przekaż pęsetę graczowi po lewej stronie. Jeśli włączysz alarm, upewnij się, że przedmiot leży na płasko w szczelinie i podaj pęsetę następnemu graczowi. Niezdobytą kartę punktów umieść na spodzie stosu. Gra kończy się, gdy wszystkie 11 elementów zostanie wydobyte. Gracz, któremu udało się zebrać najwięcej punktów, wygrywa. Tryb jednoosobowy: jeśli jesteś jedynym graczem, doskonal swoje umiejętności i sprawdź, ile czasu zajmie Ci wydobycie wszystkich przedmiotów z planszy.
Wiek: od 6 lat
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563