gry planszowe strategiczne > Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji

Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji

Co jeszcze kryje się na wyspie?

cena:

84.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: od 30 do 120 min.

wydawca: Rebel.pl (2023)

wersja językowa: polska

Opis


Zaginiona wyspa Arnak: Poszukiwania ekspedycji to rozszerzenie, które zaprasza graczy do udziału w specjalnej kampanii fabularnej, którą możesz rozegrać samodzielnie lub w dwuosobowym trybie współpracy. Niektóre jej elementy takie jak karty wydarzeń czy nowe świątynie do eksploracji mogą urozmaicić także klasyczne rozgrywki w trybie wieloosobowym! Dodatkowo dwaj nowi liderzy pozwolą Ci wypróbować kolejne ciekawe strategie, a nowe karty przedmiotów i artefaktów zapewnią jeszcze większą różnorodność zabawy.

Co wprowadza dodatek?
Specjalną, w pełni regrywalną kampanię dla 1 lub 2 graczy złożoną z 6 rozdziałów, z których każdy stanowi odrębne wyzwanie. Dzięki nim będziesz stopniowo odkrywać historię i wprowadzać nowe elementy.
56 karty wydarzeń, które możesz wykorzystać zarówno w ramach kampanii, jak i w standardowych rozgrywkach wieloosobowych.
2 nowych przywódców, którzy pozwolą wypróbować ciekawe strategie – dziennikarza i mechaniczkę.
2 nowe świątynie do eksploracji: Świątynie Drzewa oraz Świątynię Wodospadu. Możemy ich używać zarówno w trybie kampanii, jak i bez niego, alternatywnie do terenów z wersji podstawowej.
21 przydatnych przedmiotów, 13 tajemniczych artefaktów, a także nowych asystentów, strażników, stanowiska archeologiczne, bożki i inne elementy urozmaicające rozgrywkę.
Czym jest Zaginiona wyspa Arnak?
To przygodowa gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Podczas zabawy uczestnicy eksplorują kolejne zakątki planszy i odkrywają nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty służą też do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawiają się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-02-22 Cudowne doświadczenie autor: dziadekjoe

Wyobraź sobie, że planujesz spotkanie planszówkowe na którym będziecie grać w jedną z Twoich ulubionych gier. W ostatniej chwili dwoje z czwórki zaproszonych informuje Cię, że nie są w stanie dotrzeć. Musisz zmieniać plany, przygotować nowe gry, które lepiej pasują do dwuosobowego składu. Jednak ulubiony Arnak już rozłożony. Przychodzi jedyny gość i o dziwo wcale nie jest zasmucony faktem grania we dwie osoby. Wiadomo - weselej w większym gronie, ale on przynosi rozwiązanie. Nie zawsze chodzi o to, żeby bawić się, śmiać, droczyć, dyskutować, czasami można wniknąć w świat gry tak mocno, że pragnie się, żeby się nigdy nie skończyła.
To wydawało się absurdem - dwuosobowe kooperacyjne euro, ileż było prób, które zgasły na panewce. Tymczasem... to jedno z najlepszych przeżyć planszówkowych. Cieszę się, że odwiedziono twórców od zrobienia gry typu legacy, gdyż można jej doświadczać wielokrotnie. A najszczersza recenzja tej gry to - DOŚWIADCZAJ WIELOKROTNIE.
dodano: 2024-01-30 Wracamy na wyspę Arnak! autor: MrHyde

Pierwszy dodatek postawił wysoko poprzeczkę, btw. zauważyliście, że postacie z dodatku są obecne na głównym pudle? Wróćmy do dodatku. Więcej nowych postaci, nowe karty, nowy tor badań i kluczowe - kampania w trybie solo lub kooperacji 2 graczy. Nowe karty i dwie postacie to miłe dodatki, jedna postać nieco prostsza, bardziej intuicyjna, druga wymaga
dodano: 2024-01-30 Wracamy na wyspę Arnak! autor: MrHyde

Pierwszy dodatek wysoko postawił poprzeczkę - napakowany po brzegi, wprowadzający więcej dobrego i asymetrię btw. zauważyliście, że postacie z dodatku są obecne na głównym pudle? Wróćmy do nowego dodatku.

Więcej nowych postaci, nowe karty, nowy tor badań i kluczowe - kampania w trybie solo lub kooperacji 2 graczy (możn w nim a też grać bardziej standardowymi, "symetrycznymi" badaczami, albo używać tych z obu dodatków).

Nowe karty i dwie postacie to miłe dodatki, Mechaniczka chyba bardziej intuicyjna, dziennikarz też nie bardzo trudny, ale trzeba się wczytać czego on szuka na tej wyspie. Nowy tor badań niezły, ze zmiennymi kosztami i skrótem do świątyni na szczycie.

Kampania uczy nas trybu solo z podstawowej wersji gry i ciekawie bawi sie mechanikami głównej gry. Każdy z 6-ciu scenariuszy oznacza inne rozłożenie planszy i nieco inny rodzaj gry, dalej czujemy, że gramy w "Arnaka", ale jednak w wersję "po drugiej stronie lustra" z jakimiś nowymi zasadami, celami, zmusza do zmiany strategii, grania pod coś, pamiętania o czymś, generalnie by nie tylko punktować, ale i nie przegrać w trakcie rozgrywki. Wprowadza to wyraźny powiew świeżości do rozgrywek. Na upartego nie trzeba grać kampanii, można rozłożyć scenariusz, rozegrać i podliczyć punkty na koniec jeśli każdy z (max 2!)graczy osiągnął cel scenariusza.

Niezależnie czy gramy kampanię czy zaciekawi nas pojedynczy scenariusz polecam zwłaszcza tę część dodatku, z zastrzeżeniem, że to nowa jakość tylko dla 1-2 graczy.