Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0) (PL/EN)
Podstawowe informacje
Liczba graczy | 2-4 |
Zalecany wiek | od 8 lat |
Czas zabawy | ok. 30-60 minut |
Autor | Michał Oracz |
Wydanie | polskie |
Instrukcja | polska |
Opis
Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu rozrywki i pozorów normalnego życia. Z czasem Vegas stało się także mekką dla wszelkich typów spod ciemnej gwiazdy, którzy zwęszyli tu możliwość wzbogacenia się. Dziś każdy wie, że w Vegas może dostać wszystko, co tylko się zapragnie, jeśli tylko się odpowiednio zapłaci. Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi.
Zaletą Vegas są szerokie możliwości krzyżowania planów przeciwnika i wykorzystywania jego własnych sił przeciwko niemu – za pomocą cechy Sztabu oraz Agitatorów. Dodatkową zaletą jest znaczna mobilność armii. Wadą jest mała liczba i niska inicjatywa własnych żołnierzy.
Rada taktyczna: Opłacalną strategią jest przybliżenie się własnym Sztabem do Sztabu przeciwnika, by móc przejmować wrogie jednostki, które bronią dostępu do swojego Sztabu.
UWAGA! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
kamil.slawinski@vp.pl
Dodatek armijny wprowadzający kolejne miasto, które oparło się postapokaliptycznej zagładzie. Vegas jest moim zdaniem wymagającą armią, gdyż trzeba bardzo ostrożnie rozstawiać agitatorów maksymalnie próbując wykorzystać ich umiejętności i przy okazji, żeby nawet po śmierci przejętej jednostki przeszkadzały swoim ustawieniem przeciwnikowi. Nie można szafować własnych jednostek, ponieważ jest ich niewiele. Armia posiada sporą ilość żetonów akcji co trochę rekompensuje skąpą ilość żołnierzy. Grając przeciwko Dancer'owi można dojść do śmiesznej (dla Vegas) sytuacji kiedy jeden przejęty obiekt strzela w drugi, a ten drugi uderza w pierwszy i nic tylko obserwować jak spada życie obu obiektów. :P
Krzysztof Olszewski
Świetna armia dająca dużo frajdy z gry ale jest raczej wymagająca i wymaga przemyślanej gry. Przejmowanie wrogich jednostek daje spore możliwości ale wymaga główkowania. Tą wygrywamy raczej na punkty niż poprzez wyzerowanie sztabu przeciwnika.
Patryk Pawelec
Świetna armia z mnóstwem możliwości, przejmowanie jednostek może baardzo namieszać w strategii przeciwnika.
Ami
Dodatków do Neuroshimy nigdy za wiele - polecam w 100%