Posiadłość Szaleństwa – druga edycja
Posiadłość Szaleństwa - druga edycja: Ulice Arkham
Miasto w niebezpieczeństwie…
Latarnie migoczące na każdym rogu ulicy to zbyt mało, aby rozproszyć ciemność spowijającą Arkham. W cichych pomieszczeniach Uniwersytetu Miskatonic naukowcy szukają odpowiedzi na pytania, których nigdy nie powinni zadawać. Reliktów wystawionych w Muzeum Miskatonic nie sposób oddzielić od ich zagadkowej i krwawej przeszłości. Z kolei w mniej poważanych miejscach gangi O’Banniona i Sheldona szerzą zepsucie i przemoc, żerując na mieszkańcach tego tajemniczego miasteczka w Massachusetts.
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami. Aby odeprzeć przedwieczne i współczesne zło, badacze muszą wyzwolić swój pełen potencjał i wykorzystać zmieniające rzeczywistość zaklęcia, potężne przedmioty i dziwne eliksiry. Arkham musi zostać ocalone bez względu na cenę.
Wszyscy za jednego
Każdy z czterech nowych badaczy ma do opowiedzenia własną historię, którą znajdziecie na rewersie kart. Szemrana przeszłość Finna Edwarda dobrze przygotowała go do cichego przemykania w cieniu, pozostając całkowicie niezauważonym. Diana Stanley opuściła szeregi kultu i na pewno widziała w życiu więcej okropności niż jakikolwiek inny człowiek w Arkham. Dzięki swoim doświadczeniom z nadnaturalnym za każdym razem, kiedy miałaby otrzymać co najmniej 2 karty przerażenia, otrzymuje jedną mniej. Tommy Muldoon to policjant z Bostonu, który zawsze ma przy sobie swoją ulubioną broń, której może użyć w każdym teście. Na koniec zostaje jeszcze nasza ulubiona śpiewaczka, Marie Lambeau, która swoim czarującym głosem może wykonać niezapomnianą inkantację zaklęcia bez poświęcania na to akcji. Kultyści będą oczarowani.
Na wzmocnienie
Ulice Arkham wprowadzają też do Posiadłości Szaleństwa tajemnicze Eliksiry, na które badacze mogą natknąć podczas poszukiwań. Te niezidentyfikowane wywary oferują bardzo wiele, jednak skutki uboczne mogą być bardzo poważne.
Każdy Eliksir jest dobierany awersem do góry, tak, że gracz nie wie, co jest napisane na rewersie karty. Jeśli badacz podejmie ryzyko i wypije Eliksir duszkiem, odwraca kartę, aby poznać skutki uboczne i rozpatruje je natychmiast. A może nic się nie stanie?
Wycieczka po Arkham
Ulice Arkham to także trzy mrożące krew w żyłach przygody. Akcja pierwszej z nich, Tajemniczej Alchemii, prowadzi badaczy korytarzami Uniwersytetu Miskatonic, gdzie z pomocą naukowców zmierzą się z gwiezdnymi wynaturzeniami i wampirami.
W Gangach Arkham badacze muszą rozwiązać sprawę nieludzkiego morderstwa, aby zapobiec otwartej wojnie między gangami Sheldona i O’Banniona. Gangi oskarżają się nawzajem o zabójstwo, ale prawdziwa tożsamość mordercy pozostaje nieznana i, jak przeczuwają badacze, może okazać się czymś o wiele straszniejszym, niż nawet najgorszy psychopata.
Ostatni scenariusz pozwoli badaczom podziwiać eksponaty w Muzeum Miskatonic – w tym kilka starożytnych artefaktów, które w jakiś sposób powiązane są z serią dziwnych zdarzeń. Czas zbadać tę klątwę, zanim ktoś ucierpi!
Ratuj miasto
Ulice Arkham przemierzycie już w pierwszej połowie przyszłego roku. Czy i tym razem podołacie w starciu z nadnaturalną grozą?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest
podstawowa wersja gry:
Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 1-5 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 120 -180 minut
Wydawca: Galakta
Projektant: Kara Centell-Dunk, Tony Fanchi, Grace Holdinghaus
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Akcesoria i dodatki
Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja – Za progiem
Recenzje
Zobacz koniecznie:
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
Dark Angels Inner Circle Companions
Tiny Epic Crimes: Kingpins (edycja angielska)
Architekci Zachodniego Królestwa: Cuda Architektury
POP! Funkoverse: Back to the Future Starter Set 100 (Marty & Doc)
Pojemnik na żetony (mały) - niebieski (Sloyca).
Nemesis: Aftermath expansion (edycja polska) SUNDROP
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Horror w Arkham: W głąb wiru (z cyklu Zmowa nad Innsmouth)
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
JOJO's Bizarre Adventure part II tom 03 (oprawa miękka)
The Army Painter: Wet Palette - Hydro Pack
Niesamowita Dokręcana Głowa i inne kurioza
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: