KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta
Światem Tygla, niczym morską tonią, rządzą przypływy i odpływy. Podczas gdy jedne stworzenia znikają z naszych oczu, inne pojawiają się znikąd wraz z kolejną falą i przynoszą zupełnie nową jakość. A gdy zajrzysz w głębiny, kogo ujrzysz w mrocznej ciemności? Nadchodzi przypływ, a wraz z nim zbliża się zupełnie nowa era, która zmieni Tygiel na zawsze!
KeyForge: Mroczny Przypływ to:
- około 280 nowych kart, które zwiększą pulę unikalnych talii do odkrycia i ujarzmienia;
- sekrety tajemniczego kultu podwodnych istot z domu Nautilian, które tylko czekają na odkrycie;
- mechanika przypływu, który należy utrzymywać po swojej stronie, aby uwolnić prawdziwy potencjał swojej talii;
- złe bliźniaki, czyli alternatywne, nikczemne wersje znanych stworzeń.
Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę na Tyglu, w Pakiecie deluxe znajdziesz niezbędny ekwipunek. Poręczne pudełko skrywa w sobie trzy klucze, zestaw niezbędnych żetonów, licznik łańcuchów oraz wszelkie instrukcje objaśniające zasady gry. A do tego jedną z pełnowartościowych, unikalnych Talii Archonta!
Czym jest Keyforge?
To pierwsza na świecie gra unikalnych talii. Oznacza to tyle, że na całym świecie nie ma dwóch talii o tej samej kombinacji kart. Dzięki ogromnej liczbie dostępnych artefaktów, stworzeń i umiejętności, możliwe było wydrukowanie setek tysięcy różniących się między sobą zestawów. Co więcej - talie KeyForge są kompletne i nie podlegają modyfikacjom, nie ma więc mowy o kupowaniu boosterów w nadziei na trafienie rzadkiej karty, która wzmocni naszą siłę.
Jak to działa?
Rozgrywka w KeyForge składa się z serii tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym domem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech domów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego domu.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 15-45 minut
Wydawca: Rebel
Projektant: Richard Garfield
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- talia 37 kart
- instrukcja
- żetony dla 1 gracza
Akcesoria i dodatki
KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy
KeyForge: Czas Wstąpienia - Pakiet startowy
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta
KeyForge: Finishing Blow Playmat
KeyForge: Mighty Tiger Playmat
KeyForge: Zderzenie Światów - Talia deluxe
KeyForge: Zderzenie Światów - Talia archonta
Opinie o produkcie
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja:
12 innych produktów w tej samej kategorii:
KeyForge: Call of the Archons - Deck (edycja angielska)
Blackfire Wooden Playmat Tube - Dark
KeyForge: Zew Archontów - Pakiet startowy
KeyForge: Zew Archontów - Talia Archonta
Gamegenic: Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Orange, 100 sztuk
Gamegenic: Matte Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Lime, 100 sztuk
Gamegenic: Matte Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Lime, 100 sztuk
Gamegenic: Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Green, 100 sztuk
KeyForge: Mighty Tiger Playmat
Gamegenic: Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Black, 100 sztuk
Gamegenic: Matte Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Green, 100 sztuk
Gamegenic: Matte Prime CCG Sleeves (66x91 mm) - Green, 100 sztuk
KeyForge: Czas Wstąpienia - Talia Archonta
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również
Star Wars: Przeznaczenie - Poprzez galaktykę - zestaw dodatkowy
Star Wars: Przeznaczenie - Poprzez galaktykę - zestaw dodatkowy
Star Wars: Przeznaczenie - Ścieżka Mocy zestaw dodatkowy
Star Wars: Przeznaczenie - Imperium w stanie wojny - Zestaw dodatkowy
Star Wars: Przeznaczenie - Imperium w stanie wojny - Zestaw dodatkowy
Star Wars: Przeznaczenie - Duch Rebelii - Zestaw Dodatkowy
Ocena ogólna:
Ocena rozgrywki:
Złożoność:
Losowość:
Interakcja: