Mój koszyk

Gry karciane > LCG > Horror w Arkham: Powrót Przerwanego Kręgu

Horror w Arkham: Powrót Przerwanego Kręgu

104.80 zł

Produkt niedostępny

Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ w tym dodatku otrzymacie talię 22 kart tarota, które mogą być wykorzystane w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!

Pora więc, byś zadał sobie pytanie: czy raz jeszcze podążysz za słowami przepowiedni

Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ w tym dodatku otrzymacie talię 22 kart tarota, które mogą być wykorzystane w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!

Pora więc, byś zadał sobie pytanie: czy raz jeszcze podążysz za słowami przepowiedni

KUSZĄCY LOS

Raz już zbadałeś okolice French Hill i położyłeś kres planom Loży Srebrnego Świtu. Lecz teraz, wraz z powrotem koszmarnych wydarzeń odkryjesz, że wiele rzeczy uległo zmianie, wykrzywieniu lub przeinaczeniu. Nowe sekrety wychodzą na światło dzienne i wydarzenia mogą nie potoczyć się tak, jak poprzednio.

Powrót Przerwanego kręgu modyfikuje kampanię Przerwanego kręgu, wprowadzając nowe niespodzianki i zagrożenia w każdym jej scenariuszu. W jednej chwili możesz przesłuchiwać Senatora Nathaniela Rhodesa [Powrót Przerwanego kręgu, 25] w sprawie knowań Srebrnego Świtu, a w kolejnej dosiadać Osiodłane dziecię nocy (Powrót Przerwanego kręgu, 61) i przemierzać niezbadane przestrzenie między wymiarami.

PRZYCHYLNOŚĆ LOSU

W ramach zupełnie nowej zawartości, Powrót Przerwanego kręgu zawiera talię 22 kart tarota w rzeczywistym rozmiarze, które mogą zostać wykorzystane jako opcjonalne urozmaicenie dowolnego scenariusza lub kampanii gry Horror w Arkham: gra karciana! Dzięki różnym sposobom „odczytywania przepowiedni”, talia tarota może obdarzyć Cię przychylnością losu – lub pogrążyć w otchłani niepowodzeń.

Każda z kart tarota posiada dwa efekty: jeden, gdy karta jest w pozycji prostej, i drugi, gdy jest odwrócona. Karty te zapewniają dodatkowe efekty na czas trwania scenariusza i o ile w pozycji prostej zawsze przynoszą wymierne korzyści, tak odwrócone często działają w dokładnie odwrotny sposób. Przykładowo karta VI Kochankowie w pozycji prostej pozwoli Ci na początku scenariusza dobrać na rękę dowolnego sprzymierzeńca, a jej odwrócona pozbawi Cię go z talii! Zgodnie z tą zasadą niektóre z kart tarota, jak np. VIII Siła mogą ułatwić, lub utrudnić  zagrywanie kart, zaś jeszcze inne, jak III Cesarzowa mogą ułatwić lub utrudnić wykonywanie testów umiejętności.

Zdaj się na łaskę losu i wykorzystaj talię tarota, aby urozmaicić swoje rozgrywki w Horror w Arkham: grę karcianą!

PRZYCHYLNOŚĆ LOSU

W ramach zupełnie nowej zawartości, Powrót Przerwanego kręgu zawiera talię 22 kart tarota w rzeczywistym rozmiarze, które mogą zostać wykorzystane jako opcjonalne urozmaicenie dowolnego scenariusza lub kampanii gry Horror w Arkham: gra karciana! Dzięki różnym sposobom „odczytywania przepowiedni”, talia tarota może obdarzyć Cię przychylnością losu – lub pogrążyć w otchłani niepowodzeń.

Każda z kart tarota posiada dwa efekty: jeden, gdy karta jest w pozycji prostej, i drugi, gdy jest odwrócona. Karty te zapewniają dodatkowe efekty na czas trwania scenariusza i o ile w pozycji prostej zawsze przynoszą wymierne korzyści, tak odwrócone często działają w dokładnie odwrotny sposób. Przykładowo karta VI Kochankowie w pozycji prostej pozwoli Ci na początku scenariusza dobrać na rękę dowolnego sprzymierzeńca, a jej odwrócona pozbawi Cię go z talii! Zgodnie z tą zasadą niektóre z kart tarota, jak np. VIII Siła mogą ułatwić, lub utrudnić  zagrywanie kart, zaś jeszcze inne, jak III Cesarzowa mogą ułatwić lub utrudnić wykonywanie testów umiejętności.

Zdaj się na łaskę losu i wykorzystaj talię tarota, aby urozmaicić swoje rozgrywki w Horror w Arkham: grę karcianą!

Wersja
Dodatek
Wersja językowa
Polska
Liczba graczy
1-4
Wiek
od 12 lat
Czas gry
ok. 60 minut
Producent
Galakta
EAN
5902259206323

Strona korzysta z plików cookie w celu prawidłowej i efektywnej realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi zgodnie z zasadami korzystania z plików cookie w naszej polityce prywatności, gdzie sprawdzisz także zasady przetwarzania przez nas twoich danych osobowych.