- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Wybuchowa Mieszanka: Piąta Ingrediencja
Brak ocen
Drodzy uczniowie!
Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania! Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodzi… Co więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów! Powodzenia! - Albłędus Dumblendor
Piąta Ingrediencja wprowadza do gry:
Gotowi aby uważyć swój pierwszy "Dekokt upiornej ingerencji"? Wysmarować "Werniksem Kameleona" niewykorzystane ingrediencje?
Kolosus brakus, wybuchem ogromnikus! Czar prysnął, a składnik błysnął.
Wiek od: 8
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 60
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 4
Mam ogromną przyjemność powitać Was na pierwszej z wielu Lekcji Mistrzowskich, które od tej pory nasza Akademia będzie wprowadzać do swojego programu nauczania! Aby pomóc nam w tym przedsięwzięciu, najgenialniejsi spośród mistrzów alchemii na całym świecie dołączyli do grona pedagogicznego Akademii Magii i Szachrajstwa. Niektórzy z nich mogą na pierwszy rzut oka wydać się troszkę zrzędliwi, jednak jestem przekonany, że stary dobry system nagan Wam nie zaszkodzi… Co więcej, dowiecie się, jak pracują mistrzowie alchemii oraz jakich metod używają do sporządzania swoich Eliksirów. Nauczycie się również sami sporządzać nowe Eliksiry i zapoznacie się z tajnikami obchodzenia się z nowym dla Was rodzajem ingrediencji, a mianowicie, upiornej Ektoplazmy z Zaświatów! Powodzenia! - Albłędus Dumblendor
Piąta Ingrediencja wprowadza do gry:
- nowe płytki Eliksirów, których gracze mogą używać podczas rozgrywki z płytkami Eliksirów z podstawowej wersji gry, nowe elementy mechaniki,
- żetony nagan i żetony pochwał, dzięki którym gracze odkryją nowe sposoby na otrzymanie albo utratę punktów,
- planszę Upiornego Kotła z uniwersalnymi kulkami ingrediencji, które pozwolą graczom na manipulowanie ułożeniem ingrediencji znajdujących się na torach pochylni podajnika tak, aby doprowadzać do jeszcze bardziej spektakularnych reakcji łańcuchowych i sporządzić jeszcze więcej eliksirów,
- żetony Profesorów, które zmodyfikują podstawowe zasady gry, co z kolei wniesie jeszcze większą różnorodność do rozgrywki.
Gotowi aby uważyć swój pierwszy "Dekokt upiornej ingerencji"? Wysmarować "Werniksem Kameleona" niewykorzystane ingrediencje?
Kolosus brakus, wybuchem ogromnikus! Czar prysnął, a składnik błysnął.
Wiek od: 8
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 60
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 4
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563